Buuuus ;)

Förlåt för jag inte bloggade igår men hade ingen lust + att jag var i stallet och Celine sov här!
Finns väl inte så mycket att berätta om igår, ridningen gick sådär så jag släppte henne lös i ridhuset och det tyckte hon var super kul och sen gick vi efter 10min ungefär.

Idag åkte jag och Celine till Diana, jag red i ridhuset för att det var hoppträning i paddoken.
Hon var först väldigt framåt men sen blev hon lite segare men hon skötte sig bra, hon var lite jobbig i början för hon ville ta upp huvudet hela tiden och hålla på och fjanta sig med speglarna.
Red inte så hårt, tog mycket galopper och trav och körde korsgalopp gick jätte bra!
Hon fick springa lös idag igen och herre gud vad kul hon tyckte det var idag, hon bockade massor och svansen stog rakt upp haha söten!
Vi fick några bra bilder, var lite svårt att få bra bilder i ridhuset.
När vi gick tillbaka så fixade vi i stallet, tricktränade lite osv.
Vi testade buga uppsuttet och det gick bra, nu ska vi bara få det på kommando så jag klarar det själv också.
    Efter åkte jag iväg med mamma och Robban till ett ställe haha!
Kom hem för 2timmar ungefär, kan ni gissa vart jag har vart? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback