Igår var min Diana helt klart bäst!

Jag vet att jag suger på att blogga och sånt, känner ingen lust att göra det eftersom det är som att sitta och prata med en vägg, det är inga som läser nästan så känner ingen motivation till att skriva.
Jag ska kanske skaffa blogg med Celine så då blir det nog roligare och jag hoppas ni läser den då istället!

Alla fall slut på depp text utan nu ska jag skriva om världens bästa dag i stallet!

Jag och Celine löshoppade Diana i ridhuset, det gick så sjukt bra och hon var super duktig hon hoppade 1.10m, fattar ni vad grym hon är eller!? :D
Hon har ju en skada så hon får ju inte hoppa så mycket högre hinder så vi hoppade kanske 4gånger gånger på den höjden och gud vad kul hon tyckte det va.
Vi började på 50cm och då fick vi henne knappt att hoppa, hon verkligen segade fram för hon tyckte det var så tråkigt så då höjde vi till 70cm det gick fortfarande inte så jätte bra men det gick bättre, sen höjde vi till 90cm och sedan 1m och till sist 1.10 och då började hon verkligen springa mot hindret och gjorde det frivilligt hon är så duktig!
Sen gick vi ut i paddoken så hon fick springa av sig, hon galopperade och galopperade jätte länge en volt runt mig och ibland bytte hon varv och bjöd på några bockningar.
Gick efter en liten stund tillbaka till stallet och hon var väldigt svättig, var borta ungefär 1½ timme men det är ganska varmt i ridhuset + att hon inte är rakad så då blir det lite extra varmt!
Jag och Celine tricktränade Diana lite och tränade stegra och det gick jätte bra, uppsuttet funkar bara bättre och bättre, snart kan hon det när jag gör helt själv också, superkul! :D



1.10 <3






Finns 100bilder till men dom här får duga på min fina! <3


Kommentarer
Postat av: Mlie

Grattis :)

du är en av vinnarna i min bloggtävling om ett tagelarmband!

kolla din mejl så ser du instruktioner där :)

Svar: whaaat, såg det här nu .... hur är det, är det försent eller kan jag fortfarande få det? :)
Amanda None

2012-04-17 @ 13:47:07
URL: http://mliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback