Shalala

I skolan var vi på teater, den var skit tråkig och jag somnade nästan haha.
Direkt efter skolan så skulle vi åka till ena hästen jag kanske ska bli medryttare på, vi pratade bara och sånt idag men nästa gång ska jag få provrida 2st och se vilken jag gillar mest så får jag välja!
Super kul ska det bli, båda är ju rätt stora så nu ska jag kanske börja rida stor häst :D
På söndag ska jag kolla på en C-Ponny och provrida, sen ska jag välja och se vem jag gillar mest,
tror det här kommer bli super bra, men det blir ju inte att jag börjar rida dom på en gång eftersom Diana inte kommer att säljas än.
Efter jag vart där så åkte jag till Diana och red, var sjukt kallt så red i ridhuset men tränade inte så hårt eftersom hon tagit vaccinet i förrgår, tränade i halsring också och jag är nöjd för att det va första gången,
men hon ville bara vända tillbaka till ingången hela tiden så blev typ skit sur på henne men sen lyssnade hon faktiskt och då slutade jag! :D
    Min dag har alla fall varit super bra och nu är jag trött och ska snart sova haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback