sjuk?

Igår kväll var jag och kollade på Hunger spelen med Alva, den var sjukt bra och rekomenderar den verkligen!
Medans vi väntade på att Alvas mamma skulle hämta oss gick vi runt lite i strängnäs på gatorna.
    Imorse kände jag mig väldigt trött och dålig, trodde jag hade feber så jag åkte hem och tog febern men det visade 36grader så ingen feber alls, blev lite chockad!?
Robbans mamma och pappa kom och hälsade på idag, fick ett block av dom också (tack).
Sen har jag bara suttit och slappat i soffan, men nu känns min hals helt svullen och gör ont så vet inte om jag börjar bli sjuk trotts allt..
Nu ska jag få massage av mamma, så jäkla skönt för jag har så jäkla ont det gör liksom ont så fort jag rör eller drar bak axeln, fick det sen jag red när Diana var sjukt stark och drog hela passet så jag hållde imot hela tiden så nu har jag verkligen sjukt ont!
Hoppade över stallet idag också... men imorgon rider jag om jag inte blir sämre! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback