Skriv gärna namn!

Jag har skrivit ut det på facebook och bilddagboken men är inte säker på att alla har sätt det så därför skriver jag det här också!

Jag blir jätte glad när ni kommenterar min blogg men lite mindre glad när ni inte skriver namn.
Jag kommer inte svara på kommentarerna på själva bloggen utan jag kommer göra det i ett inlägg när jag känner för det!
Om jag vet vem som skrivit kommentaren blir det mycket änklare också för mig att svara till personen istället för att den inte ska få något svar.

Kan ta några kommentarer nu och svara på, kommer inte riktigt ihåg hur själva frågorna var exakt så jag skriver bara svaren men ni vet säkert vilken av frågorna som ni har ställt.

1. Henning är en Bichon frise ja
2. Tack så jätte mycket för att ni gillar min blogg och design men om jag ska vara ärlig så är det inte jag som har gjort den haha! Jag förstår precis vad du menar och jag vet att jag inte ska lita fullt ut, jag är alltid berädd när det kommer en bil OM hon skulle göra något så jag sitter ju inte helt avslappnat på vägen heller.
3. Angående åsikts inlägg och sånt vet jag inte vad jag ska skriva verkligen men ska försöka komma på något.

Dom andra kommentarerna finns det inte något att svara på så det här får duga för den här gången! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback