TunaPark

Nu sitter jag hos mormor och morfar, det blir att sova över också!
Snart ska vi åka till Tuna Park och jag ska handla upp mitt presentkort på Gina Tricot.
Tror jag köper någon tröja eller jeans, har igentligen massor av kläder men mer skadar aldrig haha.
Efter det ska vi kanske gå på Bio, mormor tyckte det var för sent med klockan 20.30 så vi får se hur det blir med det i såfall, trött mormor ;)
    Imorgon tar jag tåget klockan 2 och sen hämtar Jenny upp mig och då åker jag till Cally, suuuper kul! :D
Kommer stanna några timmar så får vi se vad vi hittar på, ska få rida alla fall sen får vi se.
    Kanske bloggar mera ikväll, annars gör jag det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback