Ute i 1½

Idag följde mamma med mig till stallet, hade med sig Henning också.
Jag skrittade alla fall ut en runda och mamma följde med gåendes, var ute ungefär 1timme och på vägen hem så mötte vi Johanna som har Scrollan för er som inte vet så står dom i samma stall.
Hon undrade om man ville följa med ut en till sväng och det ville jag så mamma började gå tillbaka mot stallet medans jag och Johanna vände tillbaka, vi var ute kanske 20min och det gick jätte bra!
Skrittade nästan bara med tog 2galopper från halt och det gick jätte bra, sen travade jag en väldigt lång bit så det fick duga för lilla damen, hon verkade gilla det alla fall.
När vi kom tillbaka fixade vi i stallet, Diana var inte på tricktränings humör idag, det brukar hon alltid men jag ska nog ta en liten paus några gånger jag är i stallet nu så jag inte tjatar ut det för då kanske hon tycker det blir tråkigt, speciellt med stegra men aja jag ska lugna mig haha!
     När jag kom hem låg jag i soffan typ hela dagen och kollade på film sen var det kväller och nu sitter jag här.

Kvällens kommer alla fall upp lite senare också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback