bussjävel :s

Hej, idag har jag varit i stallet red i skritt bara lite trav och 1galopp så hon ska vara pigg till tisdag.
Finns inte så mycket mer att säga igentligen, gick alla fall bra.
     När jag skulle ta bussen hem så spöregnade det och det tog typ 5min till bussen så var dygnsur när jag kom dit men när jag hade stått i 20min på att vänta att bussen skulle komma så gav jag upp,
pallar verkligen inte att bussarna inte går som vanligt hela tiden, får verkligen damp på det så jag fick vänta 1timme till men orkade inte gå tillbaka till stallet i regnet så gick upp till histas ridhus och snackade med mamma i telefonen som inte kunde hämta eller ngt så fick typ hets och deppat hela dan över den där jävla bussen!!!!!
    Ikväll har jag INGET att göra, har så grymt tråkigt verkligen och det ända jag gör är att sitta vid datorn ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback