Fotodag!

Idag (lördag) har Therese kommit och fotat mig och Diana och bilderna blev grymt fina.
Diana var dock lite seg och så när vi red men det var väldigt varmt så skyller på det haha.
Men själva ridningen gick hyfsat bra, tänkte på mina hälar mesta delen eftersom dom är väldigt rakt upp, tråkigt!
Red kanske bara 30min och sen gick vi till hagen så jag red lite i klänning och hon var även lite seg då också, red lite galopp, trav och skritt och sen fotade vi lite trickt bilder efter en stund gick det jätte bra verkligen och hon var jätte motiverad och var jätte glad, skit kul att se!
 
Bilder från idag! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hon har tränat en hel del frihetsdressyr innan va!? ;)

Svar: nej, ingen har tränat NH med henne innan jag började med det! det är trickträning föresten :)
Amanda None

2012-10-18 @ 07:05:49
URL: http://lisakjellin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback