Fullt öös!

Hej, har haft en liten paus nu när vi har hållt på med flytten och allt, vart ganska bråttom och fullt upp nu hela tiden så inte haft någon tid alls till datorn. Men nu är vi alla fall på plats i nya lägenheten och jag trivs bra redan.
Kartongerna står fortfarande överallt, det ända som är upp plockat är köksgrejer, badrummsgrejer och kläder sen är det andra för det mesta nerplockat.
Jag har alla fall kommit iordning i mitt rum, står någon kartong bara som jag inte vet vad jag ska göra med nu när jag inte har någonting att ställa på, ska ju få nya grejer så just nu har jag en säng bara haha!
    Släppte ut katterna idag för första gången, dom har vart inne några dagar här nu för att förhoppningsvis inte springa hem igen, kan väl säga att det gick sådär för Misse... hon hamnade i slagsmål efter kanske 10min och jag typ sprang och hämtade henne och nu ligger hon här inne och deppar typ (stackarn), hon brukar aldrig hamna i slagsmål utan det brukar alltid vara Blixten, men han är fortfarande ute, hoppas han kommer tillbaka verkligen för han är ju sådan som kan springa tillbaka, man vet aldrig med honom lilla bråkstaken.
   Klockan 16.00 ska jag åka till stallet alla fall och köra intervaller om det inte blir för varmt för då kommer jag nog bara rida ut en runda eller klättra i backar kanske.
Bloggar mer ikväll eller imorgon :)
 
HA DET BRAA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback