Ingen är perfekt!

Jag är så jävla trött på det här nu, folk sitter och snackar skit om mig över internet och folk dömmer mig efter det,
alla verkar tro att jag är helt dum i huvudet och världens töntigaste tjej.
Försöker bete mig som en vanlig människa men endå så dömmer folk mig över internet.
Förstår verkligen inte varför det ska vara så himla svårt att bara låta mig sköta mig själv, snacka inte skit om mig när ni inte knappt vet vem jag är, vet exakt vem det är som har gjort det från början.
Jag försöker göra alla glada och nöjda över vem jag är, men det går inte för det kommer alltid finnas någon som kommer vara den där dryga personen som inte har något liv och vill trycka ner andra.
Det har jag börjat acceptera men att mina vänner håller på, på detta sätt det respekterar jag verkligen inte.
Visst jag har gjort dumma saker jag med, men jag har mognat helt änkelt, jag sitter inte och sprider falska rykten eller sanna dumma rykten om mina vänner, det gör jag verkligen inte för jag håller det för mig själv!
Jag har två personer som jag berättar allt för, om någon gjort något så berättar jag för den för jag vet att dom inte berättar vidare.
Visst det kan säkert vara så att endel som säger att dom inte ska säga till någon men gör det alla fall,
jag är väldigt noga med sånt, säger verkligen inte till vem som helst.
Kan vara så att den jag litar på litar på någon annan och den litar på någon annan och så går det sådär,
det är verkligen inte kul att bli utsatt för.
Snälla tänk hörni innan ni skriver eller säger något, ingen är perfekt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback