ponnyn är grym!

Hej, skulle ha åkt tidigt till stallet idag ju men mamma glömde det så hon väkte mig inte så fick ta bussen istället.
Kom dit 12.00-16.30, stannade en stund längre idag och vi hade det skit mysigt!
Började med att ta in henne och red sedan iväg, var ute i 2timmar.
Red bort mot travstallet och sedan vidare bort mot Ekelund, stannade en stund hos Ylva och snackade lite också.
I början var hon väldigt loj, lyssnade ingenting och gick som en snigel.... men efter ett tag så blev hon jätte fin och duktig, lyssnade bra och allt. Sen när jag nästan var hemma så började hon vända bort mot stallet, det är verkligen inte likt henne för det brukar alltid vara tvärt om att hon bara vill vända hemåt men guuuud vad glad jag blev att hon änkligen typ ser lite lycka i med att rida hahaha!
    När jag kom tillbaka testade jag transportskydden trodde hon skulle gå upp med benen jätte mycket men hon brydde sig inte alls.
Sen så tränade vi på att gå upp på sådana här pallar och det gick också jätte braaa, hon är så duktig lilla ponnyn!!!
    Ska kolla om jag hittar USB kabeln så kanske jag lägger upp film :D
Nu ska jag dra ut och träffa kompis i STRÄNGNÄS! ;)
 
HA DET BRAA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback