ponnyn... :')

Hej, bloggade inte igår men hade ingen lust.. jag har kommit fram till alla fall att jag är verkligen inte någon blogg tjej, jag tycker inte alls det är så kul och särskilt inte själv.
Ska försöka hitta någon nu som vill blogga 'ihop' med mig så kanske jag får upp blogglusten! :)
    Igår var jag i stallet ofc, hade bråttom men sen 1timme innan jag skulle hem så tog det 1extra timme så hade inte bråttom då längre haha.
Red ut en kort runda igår med mycket galopp och hon tyckte det va så kul så lät henne springa i hennes egen takt och det gick räser hihih :')
Var rättt varmt så hon blev rätt svättig men skrittade länge på hemvägen så.
 
Idag får jag se hur det blir, ska försöka komma till stallet på något sätt, bussarna är ju helt CP nu...
fattar inte varför dom gjorde det såhär dåligt, man måste hela tiden byta buss nu när jag ska till stallet och tar typ 20min längre och så måste man vänta i 10år på nästa buss åhh jag blir så lack, usch vill ha vanliga samma!!!
 
Juste, Diana reds 7gånger den här veckan som var, det var 1dag som jag inte åkte dit och då red Felicia ut med sin kompis och hon lånade Diana, hade gått bra alla fall.
Hon brukar ju bara ridas 6gånger för att jag inte kan åka ut 7gånger men är jätte glad både för hennes och min skull att hon blivit ompysslad/riden hela veckan, det förtjänar hon verkligen!!!
Snart börjar skolan och jag kan inte rida änns 6gånger i veckan och jag blir så grymt ledsen, ska försöka vara där 6gånger i veckan alla fall men inte rida varje gång så hon blir lite glad alla fall.
Vill verkligen inte att hon ska ha överskotts energi den här vintern också.. var ingen bra vinter förra året då hon tappade skor, stack osv, hoppas på en bättre vinter med henne nu :)
 
Förlåt för ointressant inlägg men ville bara skriva lite vad som kommer hända ungefär med Diana nu.. <3
 
HA DET BRAA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback