Träffa MALIN!

Hej, idag klockan 12kommer jag åka till stallet ungefär och Alva ska ju med och fota mig,
ska bli grymt kul och hoppas på grymt fina bilder också, ska ju rida i klänning och barbacka hihihih!
Kommer gå till en hage som är en bit bort och så ska vi va där inne och fota, vill inte riskera att ramla av och att hon springer tillbaka, brukar sluta så.. men kul ska det bli.
 
Efter det så kommer jag åka hem och fixa mig lite, sen ska jag ta tåget och åka till min underbara Malin som jag träffade på sportscamp, tagaaaad tjej! Sover där och så åker jag hem på fredag eftermiddag och rider igen efter det.
Är sjukt taggad inför idag kommer bli as kul!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback