10/7-12

Hej, jag har kommit hem från Menorca nu eller ja för 4dagar sedan.
Jag har haft det grymt bra och skrattat så himla mycket, inte gjort det så mycket på väldigt länge.
Allt var väldigt fint, bara jätte tort och tyckte synd om hästarna som fick stå ut med hagarna och hur dom blev ridna, alla fall på det stället där jag var... dom skrittade inte änns fram 1varv och sedan travade dom och galopperade as snabbt och jaa det är fel tycker alla fall jag!
Somsagt så red jag där, det var inte alls kul för vi var 20st och vi gick bara rakt fram och jag vill liksom ha lite fart så är inte så nöjd men nu är det provat och vet hur det är :)
Resten av dagarna har spenderats i solen, stranden och poolen och gud vad vädret har varit fint, själv tycker jag att jag blev brun för jag har äldigt svårt för det. Men min färg är typ snart borta så det är lite tråkigt...

Idag ska jag alla fall åka till Ylva och sedan till Stallet direkt efter,
tänkte ta med mig kameran idag även fast bilderna kommer bli grymt tråkiga för jag tar själv och hon inte springer runt i hagen så jaa.... Ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback