älskar livet nu!

Går dagen var grym, den här dagen var grym, jag lever livet just nu och det var riktigt länge sen jag faktiskt mådde såhär bra faktiskt. Riktigt härligt!
Igår så åkte jag först till stranden och solade, efter det så träffade jag pappa och spelade lite golf har saknat han jätte mycket så var as kul att träffa honom igen. Efter det så åkte jag till stallet och det var också grymt!!
Idag har jag igentligen inte gjort så mycket, eller jag har träffat min älskade gammelfarmor och gud vad länge sen det var, hon är helt underbar och snäll, alltid köpt julklappar och sånt med henne men nu är hon jätte gammal och ser nästan ingenting så var riktigt skönt att få träffa henne eftersom jag vet att hon inte har så långt kvar..<3
Sen efter det åkte jag till stallet, gick faktiskt också riktigt bra och är super nöjd.
    Nu ikväll blir det mys framför tv'n med min älskade mamma!
 
HA DET BRAA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback