Bus med diana

Idag har jag inte gjort något specielt, började med att packa mitt rum på morgonen och det är klart nu alla fall, riktigt skönt och slipper tänka på det nu. Efter det så åkte jag ut till stallet, idag skulle jag ju klättra och det började jag med några gånger sen tänkte jag att vi kunde busa på en åker som var precis brevid, till en början var hon riktigt jobbig och drog bara hemåt men när jag sa åt henne på skarpen så slutade hon och vi kunde köra lite race fram och tillbaka och jag hade kontrollen, härligt!
Kan ju säga att hon var sjukt svättig efter det men det var väldigt varmt också så det kan ha varit lite det också.
Är alla fall helt okej nöjd, börjar förstå hur jag ska göra när hon försöker sticka så det börjar bli lite bättre.
Vill så himla gärna verkligen kunna 'lita' på henne i sånna här lägen, att hon inte skulle sticka hem eller att om jag ramlade av att hon skulle stanna och inte fortsätta springa... vill kunna rida i grimma på en fri åker!
     Nu på kvällen har jag tagit det lugnt bara, ska sitta och snacka med min nya kompis haha ;)
     Kommer mer inlägg imorgon.
HA DET BRAA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback