Godmorgon

Hej,var uppe väldigt sent inatt, satt och pratade med min nya (haha) kompis på skype så idag vaknade jag klockan 13.00 var skit skönt att vakna sent för en gång skull.
Klockan 16.00 åker jag till stallet och jag ska ju rida dressyr, var ett tag sen sist så får se hur det går.
Hoppas verkligen det går bra, ska rida med sporrar idag och se om det går bättre med det för hon har väldigt svårt med att hålla igång och spöt blir hon bara irriterad på så det är värt att testa alla fall.
Ska försöka göra ett ganska hårt dressyr pass, det behöver hon verkligen!
Tänkte rida igenom LC.1 bara för att ha någonting att rida och det är det ända jag kan utantill.
Usch, skit tråkigt inlägg men...
 
HA DET BRAA! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback