Igång

Nu har jag varit borta i 1vecka och har börjat rida igång Diana igen för 3dagar sen, skrittar bara men imorgon ska jag trava lite granna högst 10min sammanlagt!
Rider ut alla fall lite senare på eftermiddagen så kanske det inte är lika mycket flugor och allt!
På Torsdag ska jag alla fall om det är fint väder och tort rida på gräs "åkern" brevid huset, så då blir det ett lite änklare dressyrpass i skritt och trav ska bli riktigt roligt faktiskt.
Nu när jag inte ska bort länge något mer sista tiden på sommarlovet ska jag verkligen hård träna, hon måste verkligen bli mycket finare i kroppen för just nu är hon så sjukt tjock också!
Vill snart komma igång med tävlandet också, känner mig faktiskt skit taggad på att göra något annorlunda med henne, men först ska vi lastträna och det är inte det änklaste kan jag säga....
Jaa ni kommer få uppdatering lite mer sen när jag har kommit in i allt och sånt, det kanske blir lite roligare! :)
 
Lägger upp lite nya bilder på mig och Diana :)
Hahahah, det här hände x antal gånger och tillslut ramlade jag ner ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback