Marknad

Hej, idag var ju packdag igentligen inför flytten men jag blev erbjuden av Kicki min gamla gympa ledare att följa med till marknaden i Malmköping, så det ville jag ju jätte gärna.
Diana får 1vilodag den här veckan, hon ska få ta det lite lugnt nu första veckan efter lilla vilan hon hade,
men imorgon åker jag ut igen och skrittar och travar ut lite, galoppen börjar vi med nästa vecka tror jag! :)
Nästa vecka ska hon alla fall få riktig hårdträning hahah mot vad hon brukar, det behövs kan jag säga haha.
 
Måndag: Klättra i backar
Tisdag: Dressyr
Onsdag: Rida ut, mycket galopp
Torsdag: Fotodag
Fredag: Rida ut, mycket galopp
Lördag: (Klättra i backar)
Söndag: Intervaller
 
Ja såhär kommer schemat bli, kanske byter något till en annan dag men det här ska alla fall hända den här veckan och nästa vecka får bli ungefär likadan.
 
Klockan 16.00 åker jag alla fall på marknaden, så nu ska jag laga mackaroner och köttbullar och hålla på med kaninerna innan jag åker, ska vara duktig och göra dom tama igen hahaha, usch dom är köttätare! :(((
 
HA DET BRAA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback