Mys och Bus

Jaa idag ska jag ha så grymt kul med Diana, ska rida lite i hagen i grimma och prova på halsring för 2gången tror jag och bara ha kul helt änkelt, hon ska få göra som hon själv vill förutom att dra ner huvudet och bocka som hon inte får göra när jag rider barbacka.
Ska liksom försöka lägga mig ner rakt fram eller bakåt utan att hon ska göra något som typ att dra ner huvudet och sen i halsring ska jag bara träna på att få henne lyssna på att stanna och svänga lite änkelt.
Har även börjat med att hon ska lyssna på min vikt och kropp, att när jag lutar mig åt vänster ska hon gå åt vänster och det går riktigt bra faktiskt!
     Sen efter ska jag trickträna lite och såklart hänger kameran med och jag tror att mamma kommer hänga med så det kommer komma bilder :D
Men ja mamma är ju inte så bra på att ta bilder men bättre med dåliga bilder än inga, det tycker jag ialla fall,
åh gud vad länge sedan det var någon fotade mig eller var med i stallet!
    Min kamera går ju inte att filma med men jag filmar lite med mobilen även fast det också suger så är det kul att ha filmer också :)
 
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback