Packar!

Ja snart är det ju dags för mig att flytta 'igen', blir 12'e gången så snart har jag ju tröttnat på det här!
1Vecka kvar och vi har vääldigt mycket grejer kvar, jag har inte änns börjat i mitt rum typ.
Vi ska alla fall flytta till Tosterö i Strängnäs, blir ju faktiskt lite roligare att flytta den här gången för det blir första gången jag flyttar till en annan stad, kommer sakna lilla mariefred! ;)
Det som är tur är ju att jag har några vänner i strängnäs så jag blir ju inte helt utan vänner alla fall haha.
Jag vill inte byta skola alla fall, får betyg det här året och det kanske är annorlunda i Strängäs än här i Mariefred.
     Ja det var lite nytt som inte alla vet, men nu vet ni det också! :)
HA DET BRAAA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback