Torekällberget

När ni läser detta är jag nog på torekällberget med mig familj, orkade inte stanna hemma så valde att följa med.
Har varit här förut när jag var liten men just nu kommer jag inte ihåg alls hur det är så vi får se om jag kommer ha det roligt eller tråkigt ;)
Kameran hänger alla fall med, även fast mitt objektiv suger och att allt blir 100m bort, men ska försöka ordna några bra bilder, hahaha lycka till Amanda!!!!
Inget roligt inlägg men var tvungen att skriva något, då jag vill försöka ha igång bloggen ibland alla fall,
brukar ju inte bli så direkt.
 
Åker till stallet senare på eftermiddagen som jag skrev i det förra inlägget.
HAAAA DET BRAA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback