13 Juni

Förlåt för att jag inte har uppdaterat idag, men jag har inte hunnit och jag kan inte blogga från mobilen heller.
Alla fall så var jag med alva till klockan halv 4ungefär för då skulle jag åka ut till stallet.
Diana skötte sig för det mesta men herre gud vad hon är töntig med lera (haha), om hon nuddar får hon panik och börjar springa iväg typ så vi skulle hoppa över ett dike idag med MASSOR av lera jag försökte säkert i några minuter utan någon verkan om att gå nära diket så jag fick hoppa av men det gick ju knappast bättre fick faktiskt bli riktigt sur på henne men tillslut hoppade hon och jaa efter det blev hon as pigg haha!
Sen red vi på en äng tillbaka, travade mest men lite galopp blev det också.

Jaa jag gjorde inte så mycket mer, fixade resten i stallet och åkte sedan hem till mormor och morfar som sover hos mig för att ingen är hemma så vi grillade och jag har suttit ute och solat en stund också.
Snart ska vi gå en långpromenad med henning också! :D

Bloggar mer imorgon!



Här får ni några bilder från idag, dom är rätt dåliga men stå ut! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback