MENORCA

Hej tråkiga blogg, nu kommer jag igen.
Har så grymt tråkigt på lovet än så länge, visst träffar mina fina vänner men inget mer riktigt, det kommer snart men jag orkar inte vänta, vill göra ALLT nu!
Men jag åker ju till Menorca på fredag, så ska bli så himla skönt att komma bort från allt och bara leva livet 1vecka i underbart väder med bra folk.
Önskar allt slutar snart, orkar inte mer skit just nu för allt kommer på samma gång verkligen för nyss dog min katt för han blev överkörd så jag har legat och gråtit väldigt mycket och det är inte alls kul och sen saknar jag min pappa, vi träffas ju aldrig nästan och massor av mer saker med honom som får mig att må dåligt som jag inte vill ta upp här utan jag har mina fina vänner jag vänder mig till när jag behöver prata.
       Tycker verkligen allt ska vända att jag ska få må bra och att massor av bra grejer kommer hända för det är det jag väntar på mest just nu... vill leva ett normalt och bra liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback