Mitt försök till att blogga...

går inte så bra tyvär.. jag känner liksom inte för det och glömmer av att göra det.
Kanske inte är någon blogg tjej trots allt, vill ju igentligen blogga men aja jag skriver ibland om det har hänt något specielt eller om jag behöver skriva av mig eller något liknande.
      Jag är alla fall i stallet för det mesta nu på dagarna och gör inte så mycket annat (hejtråkigtliv) men snart åker jag utomlands är sjukt taggad!!!! :D
Mitt sommarlov kommer vara lugnt iår, sportscamp, utomlands, grönalund och åka till Motala för att träffa en kompis som nästan är helt bestämt, så det ska bli kul!

Har inte så mycket mer att säga,  ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback