fullt up aaaalll the timmeeee!

Hej, jag har fullt upp hela tiden just nu, jag hinner aldrig vara med kompisar, hinner aldrig sitta vid datorn och jag hinner knappt åka till stallet för skolan tar så sjukt mycket tid + att bussarna är jätte dåliga.
Jag slutar alltid runt 3 och jag kommer till stallet 16.00-17.00 och sista bussen går klockan 19.00  så man kan väl säga att jag strässar i stallet nästan varje gång.. det är sjukt svårt å hinna med allt så oftast hinner jag inte rida så länge utan tar en snabb uteritt eller när det är rätt tort ute så rider jag dressyr på gräsåkern som ligger precis vid stallet ..
Det är väldigt svårt för mig att jag inte kan vara i stallet, jag mår dåligt över det och får väldigt mycket skuldkänslor liksom, jag försöker ju liksom allt vad jag kan och det går inte mer, usch!
 
Idag har jag vart riktigt flitig, först vaknade jag halv 10.30 och åt frukost osv, sen dammsög jag hela huset för att mamma var snäll å handlade kläder åt mig igår och vi kollade på bio så ville göra något för henne också!
Efter det gick jag en långpromenad med Henning, var ute 40min tror jag och båda vi var trötta efter det haha.
Nu ska jag snart åka till stallet alla fall och jag ska rida länge hade jag tänkt, det var ganska länge sen också så tror det bli uppskattat, hade tänkt att först rida lite kort dressyrpass men rätt hårt om nu gräset inte är allt för blött och efter det så rider jag ut ett tag också! :D
 
lägger upp några bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback